Xbox võib küll olla välja tulnud väga heade mängukonsoolidega, aga nende sageli muutuvad regiooninõuded on Eesti kasutajatele alati parajalt peavalu valmistanud, kuna ühtegi Balti riiki siiani ametlikult regioonina ei toetata. See tähendab, et Xbox Live Gold, Game Pass ja Game Pass Ultimate teenuste ning mõnede mängude kasutamiseks peavad kohalikud kasutajad oma konto registreerima mõnda teise regiooni.
Erinevalt PlayStationist on aga Xbox oma regioonisüsteemi väga keerukaks teinud ning koodi aktiveerimist takistavaid tegureid on mitmeid. Toome välja kaks sammu, mida peaksid oma kontol üle kontrollima. Lisame juurde ka lingid detailsetele õpetustele, kuidas potentsiaalseid probleeme lahendada.
1 – Kas sinu Xboxi konto on õiges regioonis?
Kahjuks ei ole Xboxil enam kuidagi võimalik oma konto regiooni kontrollida. Lihtsaim viis on kohe konto loomisel see õigesse regiooni salvestada, kuid regiooni on vajadusel võimalik muuta ka peale konto loomist.
Kas Teil on redeem.microsoft.com lehel koodi aktiveerides Teie e-maili järel sulgudes (Eesti)?
Juhul kui Teie e-maili aadressi taga on sulgudes (Eesti), siis peate selle ära muutma samaks riigiks, kus Teie konto on registreeritud, sest Eesti regiooni Xbox ei toeta. Lisaks veenduge, et ka siin oleks sama regioon: https://account.microsoft.com/profile/
Vajadusel saate regiooni muuta siit 👇
• Minge veebilehele https://live.xbox.com/AccountMigration
• Logige sisse kasutajakontole, mida soovite migreerida teise regiooni
• Veebilehe all vajutage nuppu “Next”
• Lehel “Moving your Xbox Live account” vali regioon, kuhu soovite oma kontot liigutada ja vajutage “Accept”
Seejärel võite kontolt välja logida, mõned minutid oodata ja siis kontole uuesti sisse logida. E-maili aadressi taha peaks ilmuma uus konto regioon.
2 – Kas aktiveerimist takistab sinu Eesti IP-aadress?
Tegu on Xboxi kõige uuema muudatusega, mis lisaks eelnevatele nõuetele toob juurde ka IP-aadressi nõude. Sinu IP-aadress ei pea olema täpselt samas riigis, milles on sinu Xboxi konto, aga see peab ikkagi kuuluma mõne toetatud regiooni alla (nimekirja kõikidest toetatud regioonidest leiad siit: Xbox ametlikud regioonid).
Selles, et takistuseks on just IP-aadress, saad aru veateatest, mis ütleb, et kood osteti teisest regioonist ja seda ei saa lunastada:
IP-aadressi muutmiseks peab kasutama VPN teenust. Kuna VPN teenus on tasuline ja enamikel inimestel seda ilmselt ei ole, siis oleme teinud oma klientidele VPN-konto, mida saab kasutada teenuse aktiveerimiseks. Soovitame aktiveerimise hetkel määrata VPN abil omale IP-aadressi asukohaks Suurbritannia (UK), mis toimib meie testide järgi kõikide Xbox regioonidega. Selleks toimi nii:
1) Laadi alla NordVPN programm: https://nordvpn.com/download/
2) Logi sisse järgnevate andmetega: e-mail [email protected] ning parool OTQ183JO
3) Programmi otsingukasti kirjutage United Kingdom ning vajutage selle peale, seejärel määrab programm Teile UK IP-aadressi
4) Proovige koodi uuesti https://redeem.microsoft.com/ lehel aktiveerida
Peale aktiveerimist katkestage lihtsalt VPN ühendus (vajutage Disconnect) ja logige kontolt välja. Kui need kaks asja on korda tehtud, siis peaksite ilusti saama koodi aktiveerida. Andke kindlasti teada, kas see aitas probleemi lahendada?
NB! Oleme teinud selle kohta ka koos juhistega video, kust on ehk veidi paremini aru saada, kuidas koodi aktiveerida 👉 IP-lukuga Live Goldi aktiveerimine VPNi abil