Kui teil on aktiveerimiskoodiga probleeme, peate esitama kaebuse.
Kaebuse esitamiseks järgige allolevaid samme:
Esimene samm: Kaebuse koostamiseks peab Teil olema meie juures registreeritud kasutajakonto. Registreerimise nupp asub lehe paremas ülemises nurgas.
NB: Registreerimisel kinnitage kindlasti oma e-posti aadress.
Teine samm: Kui konto on loodud, vajutage oma nimele üleval paremal ja valige “Tellimused”.
Kolmas samm: Sealt valige toode ja klõpsake nuppu “Vaata koodi”.
Neljas samm: Avaneb uus aken Teie litsentsivõtmega. Kerige alla ja leidke link “Teavita aktiveerimiskoodi probleemist”.
Viies samm: Teid suunatakse kaebuse koostamise lehele. Valige keel ja täpsustage oma probleemi.
On vaja üles laadida järgmised pildid:
- Kuidas te koodi sisestate
- Kuvatud veateade
- Sellel platvormil varem aktiveeritud tooted
NB! Saate üles laadida kuni 4 faili, kuid ainult 3 neist on kohustuslikud. Tehke kindlasti terve lehe suuruses ekraanipilt.
Kuues samm: Kirjeldage oma probleemi üksikasjalikumalt ja esitage kaebus.
Kui kaebus on loodud, edastab meie klienditugi selle edasi tarnijale, kellelt saime litsentsivõtme ning Teile vastatakse esimesel võimalusel.