Kuidas esitada kaebust, kui aktiveerimiskood ei tööta

Autor | 2023-02-22T12:39:29+00:00 2023/02/22|Õpetused|

Kui teil on aktiveerimiskoodiga probleeme, peate esitama kaebuse.

Kaebuse esitamiseks järgige allolevaid samme:

Esimene samm: Kaebuse koostamiseks peab Teil olema meie juures registreeritud kasutajakonto. Registreerimise nupp asub lehe paremas ülemises nurgas.

registration

NB: Registreerimisel kinnitage kindlasti oma e-posti aadress.

Teine samm: Kui konto on loodud, vajutage oma nimele üleval paremal ja valige “Tellimused”.

Konto

Kolmas samm: Sealt valige toode ja klõpsake nuppu “Vaata koodi”.

order

Neljas samm: Avaneb uus aken Teie litsentsivõtmega. Kerige alla ja leidke link “Teavita aktiveerimiskoodi probleemist”.

report a problem

Viies samm: Teid suunatakse kaebuse koostamise lehele. Valige keel ja täpsustage oma probleemi.

On vaja üles laadida järgmised pildid:

  • Kuidas te koodi sisestate
  • Kuvatud veateade
  • Sellel platvormil varem aktiveeritud tooted

NB! Saate üles laadida kuni 4 faili, kuid ainult 3 neist on kohustuslikud. Tehke kindlasti terve lehe suuruses ekraanipilt.

report a problem with a key

Kuues samm: Kirjeldage oma probleemi üksikasjalikumalt ja esitage kaebus.

attachments

Kui kaebus on loodud, edastab meie klienditugi selle edasi tarnijale, kellelt saime litsentsivõtme ning Teile vastatakse esimesel võimalusel.