Korduma Kippuvad Küsimused | Punktid

Korduma Kippuvad Küsimused

Kas ma pean tellimuste tegemiseks looma kasutajakonto?
Ei pea- kõiki tellimusi on meie lehelt võimalik teha, ilma et peaksid selleks end meie kasutajaks registreerima.

Kas ma näen enda tehtud tellimusi ka tagantjärele?
Juhul kui oled meilt juba tellimusi teinud ja seejärel otsustad endale sama e-maili aadressiga konto luua, siis näed sisse logides ka kõiki neid tellimusi, mida sooritasid enne konto loomist!

Kas te olete ikka usaldusväärne leht?
Oleme Eesti turul tegutsenud 2009. aastast saadik ja selle aja jooksul täitnud kümneid tuhandeid tellimusi ja teenindanud tuhandeid rahulolevaid kliente. Oleme oma kiire teeninduse ning vastutuleliku ja eestikeelse klienditoega saanud endale ka palju püsikliente, nii et ära pelga – osta julgelt :)

Kuidas ma toote kätte saan?
Kõik meil müügil olevad tooted on digitaalsed ja saadetakse peale tellimuse sooritamist e-mailile. E-mailile saabub digitaalne kood, mille saate siis vastavas keskkonnas (õpetus iga toote juures kui „Koodi aktiveerimise juhend“) aktiveerida ja mängu legaalselt alla tõmmata.

Kui kiiresti tooted minuni jõuavad?
Kõik laos olevad tooted saadetakse e-mailile koheselt peale makse sooritamist. Vahel võib e-maili saabumisega aega minna 1-30 minutit, olenevalt internetiühenduse kiirusest ja koormusest. Tooted, mis ei ole laos, saadetakse sinu e-mailile esimesel võimalusel.

Kas mul on võimalik näha ka, kas minu tellitav toode on teil laos?
Loomulikult! Iga toote juures on märge „Laos“ või „Saadaval“. „Laos“ tähendab, et toode on meil laos ning saadetakse sinu e-mailil automaatselt peale tasumist. „Saadaval“ toote puhul ei ole toode laos, kuid tellimus täidetakse esimesel võimalusel, tavaliselt maksimaalselt mõne tunni jooksul.

Kas saadate ka posti teel mängude karpe välja?
Kahjuks mitte, sest karbid ja mängujuhised hävitatakse peale skanneerimist ning selleks, et pakkuda võimalikult kiiret tarnet, pakume me ainult digitaalset saatmist.

Kuidas ma toote eest tasuda saan?
Ülevaate meie e-poes võimalike makseviiside kohta leiad siit: https://punktid.ee/makseviisid

Maksin pangaülekandega, aga miks kood ei ole veel minuni jõudnud?
Kõik pangalingi kaudu tehtud maksed jõuavad meieni automaatselt, kuid juhul kui makse teostatakse pangaülekandena, läheb makse laekumisega aega vastavalt pangale või pühadele. Protsessi kiirendamiseks võid meie e-mailile [email protected] saata maksekorralduse (.PDF formaadis) enda pangast.

Ma maksin pangalingi kaudu, toode oli laos, aga see ei ole siiani minuni jõudnud?
Kontrolli esmajoones kindlasti üle enda e-maili rämpspost – võib juhtuda, et kood sorteeriti sinu teenuspakkuja poolt sinna. Kindlasti vajuta makset tehes pangas ka „Tagasi kaupmehe juurde“ nuppu, vastasel korral ei saada pank meile makse kohta kinnitust ja tellimus jääb poolikuks.

NB! Soovitame tellimuse tegemisel vältida @hot.ee ning @mail.ee e-maili aadresside kasutamist, sest kahjuks on antud teenuspakkujate süsteem ajast maha jäänud ning sageli esineb probleeme, et e-mailid ei jõua kohale.

Kust ma näen oma tellimuse staatust?
Kõiki tellimusi näete ka siis kui loote meie lehele endale kasutajakonto ja logite sellele sisse. E-maile koos koodidega on ise endale uuesti saata võimalik siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Tellisin Xboxi / PlayStationi kinkekaardi, kuid see ei hakka tööle, mida teha?
Esimesena kontrolli, kas kirjutasid kõik tähed õigesti – näiteks 6 ja G, 1 ja I jms lähevad sageli segamini. Kontrolli üle ka enda Xboxi või PlayStationi konto regioon. Xboxi ja PlayStationi kaardid on regioonipõhised ning ühe regiooni kaart ei toimi teises regioonis registreeritud kontol. Õpetuse, kuidas muuta Xboxi konto regiooni leiate siit: https://punktid.ee/xboxregion
PlayStation ei võimalda praegusel hetkel regiooni vahetada, on vaid võimalik luua endale täiesti uus konto õiges regioonis.

Kuidas saan endale Punktid.ee krediiti koguda?
Meie boonussüsteemmi raames on kõigil võimalik endale koguda meie e-poe krediiti, mille eest on võimalik osta tooteid soodsamalt või saada üldse tasuta. Boonuse kogumiseks ja kasutamiseks on vajalik Punktid.ee kasutajakonto loomine. Boonus koguneb kontole ka siis kui sa ostu tehes oma kasutajakontole sisse ei logi. Boonuse kogunemiseks on lihtsalt oluline kasutada oste sooritades alati täpselt sama e-maili aadressi. Kontole kogunenud boonuskrediidi kasutamiseks on aga tarvilik kontole sisselogimine.