Korduma Kippuvad Küsimused | Punktid
  • 3 min 36 sek tagasi
    Sulev ostis
    EU Steam 5 Euro Kinkekaart
  • 4 min 9 sek tagasi
    Toomas ostis
    Xbox Game Pass Ultimate 3 Kuu Liikmeaeg (Xbox One & PC)
  • 15 min 24 sek tagasi
    Veiko ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 30 min 54 sek tagasi
    Kaimar ostis
    FIFA 19 (PC)
  • 31 min 8 sek tagasi
    Kaimar ostis
    FIFA 19 (PC)
  • 33 min 24 sek tagasi
    Алина ostis
    Venemaa PSN 1000 RUB Kinkekaart
  • 32 min 6 sek tagasi
    Toms ostis
    Steam Random Key Premium (PC)
  • 32 min 34 sek tagasi
    Toms ostis
    Steam Random Key Premium (PC)
  • 36 min 16 sek tagasi
    Maret ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 48 min 47 sek tagasi
    Toomas ostis
    UK PSN 40 GBP Kinkekaart
PC
Muu

Korduma Kippuvad Küsimused

Tellimine

Kas ma pean tellimuste tegemiseks looma kasutajakonto?

Ei pea- kõiki tellimusi on meie lehelt võimalik teha, ilma et peaksid selleks end kasutajaks registreerima.

Kuidas ma toote kätte saan?

Kõik meil müügil olevad tooted on digitaalsed ja saadetakse peale tellimuse sooritamist e-mailile. E-mailile saabub unikaalne kood, mille saate siis vastavas keskkonnas (õpetus iga toote juures kui „Koodi aktiveerimise juhend“) aktiveerida ja mängu legaalselt alla tõmmata.

Kui kiiresti tooted minuni jõuavad?

Kõik laos olevad tooted saadetakse e-mailile koheselt peale makse sooritamist, iga päev ja igal kellaajal. Vahel võib e-maili saabumisega aega minna 1-30 minutit, olenevalt internetiühenduse kiirusest ja koormusest. Tooted, mis ei ole laos, saadetakse sinu e-mailile esimesel võimalusel, üldjuhul ühe tunni jooksul.

Kust ma näen oma tellimuse staatust?

Lehelt https://punktid.ee/tellimusestaatus saate kontrollida enda tellimuse olekut ja vajadusel saate ka koode enda e-mailile uuesti saata. Kõiki enda tehtud tellimusi ja koode näete ka kui loote endale kasutajakonto. Uue konto luues näete koheselt ka kõiki eelnevalt sama e-mailiga tehtud tellimusi.

Kas koode on võimalik ka kingituseks teha?

Ikka! Kõiki meil müügil olevaid koode saad panna väljaprinditavale vautšerile. Peale koodi ostmist saadetakse sinu e-mailile koodilink. Lingi avades leiad koodi, mille kõrval on kingipaki ikoon. Sellele vajutades on võimalik vormistada vautšer, millele saad ka enda õnnesoovid peale kirjutada.

Kas on võimalik tulla ka poodi kohapeale?

Hetkel tegutseme ainult e-poena, seega pole meil ühtegi füüsilist kauplust ega ladu, kuhu tulla.

Kas on võimalik tellida ka juriidilise isikuna?

Hetkel tegeleme müügiga ainult eraisikutele. 

Maksmine

Kuidas ma toote eest tasuda saan?

Meil on olemas kõik Eesti suuremate pankade makselingid. Lisaks pakume ka võimalust maksta Pocopay mobiilimaksega, läbi PayPali, Bitcoinides või pangaülekandega. Kõiki maksemeetodeid näed siit: https://punktid.ee/makseviisid

Maksin pangaülekandega, miks kood ei ole veel minuni jõudnud?

Kõik pangalingi kaudu tehtud maksed kinnitatakse panga poolt automaatselt, kuid juhul kui makse teostatakse pangaülekandena, läheb makse laekumisega kauem aega ja tellimuse kinnitamine ei toimu automaatselt. Protsessi kiirendamiseks võid saata enda pangast võetud maksekorralduse (.PDF formaadis) läbi meie kontaktvormi: https://punktid.ee/kontakt

Maksin pangalingi kaudu, toode oli laos, aga see ei ole siiani minuni jõudnud?

Kontrolli esmajoones kindlasti üle enda e-maili rämpspost – võib juhtuda, et kood sorteeriti sinu teenuspakkuja poolt sinna. Kindlasti vajuta makset tehes pangas ka „Tagasi kaupmehe juurde“ nuppu, vastasel korral ei saada pank meile makse kohta kinnitust ja tellimus jääb poolikuks. Kui ikkagi tellimust ei leia, siis võtke meiega ühendust siit: https://punktid.ee/kontakt
NB! Soovitame tellimuse tegemisel vältida @hot.ee ning @mail.ee e-maili aadresside kasutamist, sest kahjuks esineb nende teenuspakkujatega sageli probleeme, et e-mailid ei lähe läbi. 

Tooted

Millel põhinevad mängude soodustusted?

Meie lehel tähistab mahatõmmatud hind mängutootja poolt algselt paika pandud soovituslikku jaehinda - see on toote tavahind, mille eest saaksid selle osta tavapoest.

Kas ühte koodi saab mitu korda kasutada?

Ei, kõik koodid on unikaalsed ja ühekordselt kasutatavad. Mängud seotakse sinu kontoga ja saad mängu alati uuesti alla laadida ja installida, ilma koodi uuesti sisestamata.

Mulle ei meeldi ostetud mäng, kas saan selle tagastada?

Peale koodi aktiveerimist seotakse mäng sinu mängukontoga ja koodi enam teist korda aktiveerida ei saa. Seega pole koodi tagastamine peale aktiveerimist võimalik.

Kui kaua aktiveerimiskood kehtib?

Koodidel ei ole kehtivusaega ja saate need aktiveerida, mil iganes endale sobivaim on.

PlayStation / Xbox

Kas Eestis on võimalik kasutada PlayStationi / Xboxi kaarte?

Nii PlayStation kui Xbox pakuvad kaarte regioonipõhiselt ja hetkel ei toeta kumbki Eesti regiooni. Eesti kasutajana pead oma konto lihtsalt registreerima mõnda toetatud regiooni. Xboxi toetatud regioonid leiad siit: https://www.xbox.com/en-GB/live/countries ja PlayStationi levinumad regioonid leiad meie lehelt https://punktid.ee/psn

Kuidas ma tean, millise regiooni PlayStationi / Xboxi kaarte osta?

Enda PlayStationi konto regiooni saad kontrollida lehelt https://account.sonyentertainmentnetwork.com/, logides sisse enda PS kontoga, valides seejärel Account Details ja kerides lehe lõppu lahtrini Country/Region, mis ongi sinu PlayStationi konto regioon.
Xboxi konto regiooni kontrollimine on aga natuke keerukam ja õpetuse selleks leiad siit: https://punktid.ee/blog/xbox-live-gold-teenus-eestis/

Tellisin kogemata ikkagi vale regiooni koodi, kas saan seda kuidagi kasutada?

Kui tellisid koodi valele regioonile, saad Xboxi kontol oma regiooni muuta. Õpetuse leiad siit: https://punktid.ee/blog/xbox-live-gold-teenus-eestis/

PlayStation ei võimalda praegusel hetkel regiooni vahetada, on vaid võimalik luua endale täiesti uus konto õiges regioonis.

Boonusprogramm

Kuidas saan endale Punktid.ee krediiti koguda?

Boonuse kogumiseks ja kasutamiseks on vajalik Punktid.ee kasutajakonto loomine. Boonus koguneb kontole ka siis kui sa ostu tehes oma kasutajakontole sisse ei logi. Boonuse kogunemiseks on lihtsalt oluline kasutada oste sooritades alati täpselt sama e-maili aadressi.

Kuidas saan enda kogutud krediiti kasutada?

Boonuse kasutamiseks pead ostu sooritades olema enda kontole sisse logitud. Seejärel saad ostukorvis linnukesega märkida, et soovid tasumiseks kasutada boonust.

Mul on konto ja tegin ostu, kuid boonust ostu eest ei kogunud?

Ostult ei teeni boonust juhul kui:
1) Oled tellimuse eest osaliselt või täielikult tasunud Punktid.ee e-poe krediidiga
2) Oled tellimuse tegemisel kasutanud sooduskoodi
3) Ostad toote, mille eest krediiti ei kogune. Boonussüsteemi erandid leiad siit: https://punktid.ee/boonuskrediidi-erandid

E-POOD

Kas punktid.ee on turvaline?

Meie e-poes on kõik tarnijad kontrollitud ja mängude koodid tulevad legaalsetest kanalitest. Tänu sellele on mängude aktiveerimiskoodid alati töökorras ning mängud töötavad ka tulevikus. Meie kvaliteedist räägivad üle 7000 positiivse hinnangu rahvusvahelisel hindamisplatvormil www.trustpilot.com.

Miks on punktid.ee-s odavamad hinnad kui elektroonikapoes?

Meie mängudel ei ole füüsilist pakendit, mille tootmine, transport ja ladustamine on kallis. Kuna tooted on digitaalsed, siis ei lisandu vahendajate kulusid, mis teeb selle tavaostja jaoks karbimängudest kohe 20-30% odavamaks. Eriti soodsalt võib saada vanemaid mänge, sest meie ostame need tootjalt alles siis kui hinnad on juba langenud.

Kuidas ma saan abi kui mul tekib probleem?

Kui teil tekib mängude aktiveerimisega probleeme, siis meil on üle 10 aasta kogemust, et lahendada iga tehniline probleem. Küsimuse esitamiseks mine lehele: Kontakt.  Ja me räägime sinuga eesti keeles.