Korduma Kippuvad Küsimused | Punktid
  • 3 minutit 39 sekundit tagasi
    Arli ostis
    UK PSN 10 GBP Kinkekaart
  • 10 minutit 7 sekundit tagasi
    Andre ostis
    Shadow of the Tomb Raider - Xbox One
  • 12 minutit 25 sekundit tagasi
    Aleksandr ostis
    Xbox Live 3 Kuu Kuld Liikmeaeg (Xbox One & 360)
  • 7 tundi 52 minutit tagasi
    Arvi ostis
    EU Xbox 5 Euro Kinkekaart (Xbox One & 360)
  • 8 tundi 8 minutit tagasi
    Karl-Martin ostis
    BattleNet 20 Euro Kinkekaart
  • 8 tundi 16 minutit tagasi
    Mario ostis
    Xbox Game Pass 3 Kuu Liikmeaeg (Xbox One)
  • 8 tundi 20 minutit tagasi
    Pääsu ostis
    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PC)
  • 8 tundi 40 minutit tagasi
    STANISLAV ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 9 tundi 8 minutit tagasi
    Kevin ostis
    UK PSN 20 GBP Kinkekaart
  • 9 tundi 25 minutit tagasi
    urmo ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
PC
Muu

Korduma Kippuvad Küsimused

Tellimine

Kas ma pean tellimuste tegemiseks looma kasutajakonto?

Ei pea- kõiki tellimusi on meie lehelt võimalik teha, ilma et peaksid selleks end kasutajaks registreerima.

Kuidas ma toote kätte saan?

Kõik meil müügil olevad tooted on digitaalsed ja saadetakse peale tellimuse sooritamist e-mailile. E-mailile saabub unikaalne kood, mille saate siis vastavas keskkonnas (õpetus iga toote juures kui „Koodi aktiveerimise juhend“) aktiveerida ja mängu legaalselt alla tõmmata.

Kui kiiresti tooted minuni jõuavad?

Kõik laos olevad tooted saadetakse e-mailile koheselt peale makse sooritamist, iga päev ja igal kellaajal. Vahel võib e-maili saabumisega aega minna 1-30 minutit, olenevalt internetiühenduse kiirusest ja koormusest. Tooted, mis ei ole laos, saadetakse sinu e-mailile esimesel võimalusel, üldjuhul ühe tunni jooksul.

Kust ma näen oma tellimuse staatust?

Lehelt https://punktid.ee/tellimusestaatus saate kontrollida enda tellimuse olekut ja vajadusel saate ka koode enda e-mailile uuesti saata. Kõiki enda tehtud tellimusi ja koode näete ka kui loote endale kasutajakonto. Uue konto luues näete koheselt ka kõiki eelnevalt sama e-mailiga tehtud tellimusi.

Kas koode on võimalik ka kingituseks teha?

Ikka! Kõiki meil müügil olevaid koode saad panna väljaprinditavale vautšerile. Peale koodi ostmist saadetakse sinu e-mailile koodilink. Lingi avades leiad koodi, mille kõrval on kingipaki ikoon. Sellele vajutades on võimalik vormistada vautšer, millele saad ka enda õnnesoovid peale kirjutada.

Kas on võimalik tulla ka poodi kohapeale?

Hetkel tegutseme ainult e-poena, seega pole meil ühtegi füüsilist kauplust ega ladu, kuhu tulla. 

Maksmine

Kuidas ma toote eest tasuda saan?

Meil on olemas kõik Eesti suuremate pankade makselingid. Lisaks pakume ka võimalust maksta Pocopay mobiilimaksega, läbi PayPali, Bitcoinides või pangaülekandega. Kõiki maksemeetodeid näed siit: https://punktid.ee/makseviisid

Maksin pangaülekandega, miks kood ei ole veel minuni jõudnud?

Kõik pangalingi kaudu tehtud maksed kinnitatakse panga poolt automaatselt, kuid juhul kui makse teostatakse pangaülekandena, läheb makse laekumisega kauem aega ja tellimuse kinnitamine ei toimu automaatselt. Protsessi kiirendamiseks võid saata enda pangast võetud maksekorralduse (.PDF formaadis) läbi meie kontaktvormi: https://punktid.ee/kontakt

Maksin pangalingi kaudu, toode oli laos, aga see ei ole siiani minuni jõudnud?

Kontrolli esmajoones kindlasti üle enda e-maili rämpspost – võib juhtuda, et kood sorteeriti sinu teenuspakkuja poolt sinna. Kindlasti vajuta makset tehes pangas ka „Tagasi kaupmehe juurde“ nuppu, vastasel korral ei saada pank meile makse kohta kinnitust ja tellimus jääb poolikuks. Kui ikkagi tellimust ei leia, siis võtke meiega ühendust siit: https://punktid.ee/kontakt
NB! Soovitame tellimuse tegemisel vältida @hot.ee ning @mail.ee e-maili aadresside kasutamist, sest kahjuks esineb nende teenuspakkujatega sageli probleeme, et e-mailid ei lähe läbi. 

Tooted

Kas ühte koodi saab mitu korda kasutada?

Ei, kõik koodid on unikaalsed ja ühekordselt kasutatavad. Mängud seotakse sinu kontoga ja saad mängu alati uuesti alla laadida ja installida, ilma koodi uuesti sisestamata.

Mulle ei meeldi ostetud mäng, kas saan selle tagastada?

Peale koodi aktiveerimist seotakse mäng sinu mängukontoga ja koodi enam teist korda aktiveerida ei saa. Seega pole koodi tagastamine peale aktiveerimist võimalik.

Kui kaua aktiveerimiskood kehtib?

Koodidel ei ole kehtivusaega ja saate need aktiveerida, mil iganes endale sobivaim on.

PlayStation / Xbox

Kas Eestis on võimalik kasutada PlayStationi / Xboxi kaarte?

Nii PlayStation kui Xbox pakuvad kaarte regioonipõhiselt ja hetkel ei toeta kumbki Eesti regiooni. Eesti kasutajana pead oma konto lihtsalt registreerima mõnda toetatud regiooni. Xboxi toetatud regioonid leiad siit: https://www.xbox.com/en-GB/live/countries ja PlayStationi levinumad regioonid leiad meie lehelt https://punktid.ee/psn

Kuidas ma tean, millise regiooni PlayStationi / Xboxi kaarte osta?

Enda PlayStationi konto regiooni saad kontrollida lehelt https://account.sonyentertainmentnetwork.com/, logides sisse enda PS kontoga, valides seejärel Account Details ja kerides lehe lõppu lahtrini Country/Region, mis ongi sinu PlayStationi konto regioon.
Xboxi konto regiooni kontrollimine on aga natuke keerukam ja õpetuse selleks leiad siit: https://punktid.ee/blog/xbox-live-gold-teenus-eestis/

Tellisin kogemata ikkagi vale regiooni koodi, kas saan seda kuidagi kasutada?

Kui tellisid koodi valele regioonile, saad Xboxi kontol oma regiooni muuta. Õpetuse leiad siit: https://punktid.ee/blog/xbox-live-gold-teenus-eestis/

PlayStation ei võimalda praegusel hetkel regiooni vahetada, on vaid võimalik luua endale täiesti uus konto õiges regioonis.

Boonusprogramm

Kuidas saan endale Punktid.ee krediiti koguda?

Boonuse kogumiseks ja kasutamiseks on vajalik Punktid.ee kasutajakonto loomine. Boonus koguneb kontole ka siis kui sa ostu tehes oma kasutajakontole sisse ei logi. Boonuse kogunemiseks on lihtsalt oluline kasutada oste sooritades alati täpselt sama e-maili aadressi.

Kuidas saan enda kogutud krediiti kasutada?

Boonuse kasutamiseks pead ostu sooritades olema enda kontole sisse logitud. Seejärel saad ostukorvis linnukesega märkida, et soovid tasumiseks kasutada boonust.

Mul on konto ja tegin ostu, kuid boonust ostu eest ei kogunud?

Ostult ei teeni boonust juhul kui:
1) Oled tellimuse eest osaliselt või täielikult tasunud Punktid.ee e-poe krediidiga
2) Oled tellimuse tegemisel kasutanud sooduskoodi
3) Ostad toote, mille eest krediiti ei kogune. Boonussüsteemi erandid leiad siit: https://punktid.ee/boonuskrediidi-erandid