Kuidas kasutada mängukoode | Punktid
  • 5 minutit 1 sekund tagasi
    Annika ostis
    Soome PSN Plus 12-Kuu Liikmeaeg
  • 16 minutit 25 sekundit tagasi
    Jaan ostis
    UK PSN 35 GBP Kinkekaart
  • 18 minutit 3 sekundit tagasi
    Margus ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 8 minutit 20 sekundit tagasi
    Alvar ostis
    EA Access: 1 Kuu Liikmeaeg (Xbox One)
  • 36 minutit 22 sekundit tagasi
    Allan ostis
    Soome PSN Plus 3-Kuu Liikmeaeg
  • 51 minutit 13 sekundit tagasi
    carlis ostis
    EU Steam 10 Euro Kinkekaart
  • 1 tund 28 sekundit tagasi
    Roman ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 1 tund 19 minutit tagasi
    Kristo ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 1 tund 19 minutit tagasi
    Romet ostis
    EU Steam 10 Euro Kinkekaart
  • 1 tund 41 minutit tagasi
    elvo ostis
    Soome PSN Plus 12-Kuu Liikmeaeg
PC
Muu

Kuidas osta

 

Mis on aktiveerimiskood?

Tegu on täpselt sama tootega, mille ostaksid poest karbina, aga plaadi asemel saadame sinu e-mailile unikaalse aktiveerimiskoodi. Selle koodi saad aktiveerida vastavas mängukeskkonnas ning selle eest lisatakse sinu mängukontole kas mäng, mängukrediit, mänguaeg või muu teenus, mille koodi ostsid. Kõikide toodete juures oleme ka välja toonud detailsed õpetused, kus ja kuidas koodi aktiveerida. Kõiki tooteid on võimalik lihtsasti ka kingituseks teha. Loe lähemalt siit: Kingi sõbrale mängurõõmu

Milline on ostuprotsess?

kuidas_osta.jpg

 

Mida ma saan kui ostu sooritan?

Kohe peale makse edukat sooritamist saadetakse sinu e-mailile unikaalne ja ametlik aktiveerimiskood.

koodi_naidis.jpg

Kuidas ma saan koodi kasutades endale mängu?

Mängude tootjad pakuvad ametlikku tasuta tarkvara mängude allalaadimiseks - lihtsalt sisesta kood ja alusta allalaadimist. Detailse õpetuse leiad ka aktiveerimiskoodi alt.

kuidas_koodi_kasutada4.jpg

Juhul kui olete tellinud mitu koodi, saate iga koodi kohta eraldi e-maili. Palun kontrollige alati ka oma rämpsposti!

Enda tellimuse staatust saate kontrollida ja koode uuesti oma e-mailile saata siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Iga toote juures on märgitud, millise regiooni kontoga antud kaart toimib - palun pöörake sellele tähelepanu! Kui Teie konto ei ole antud regioonis registreeritud, ei saa Te kaarti kasutada. 

Kontode regioone on üldjuhul võimalik muuta, seega küsimuste tekkimisel võta ühendust meie klienditoega ja saame täpsustada, mis sinu kontole sobiv toode on. Enne iga makse sooritamist kontrollige oma tellimus üle, et kindel olla õiges regioonis ning õigetes kogustes. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kaarte ümber ei vahetata!