Kuidas kasutada mängukoode | Punktid
  • 2 minutit 28 sekundit tagasi
    Karl Oscar ostis
    EU Xbox Live 3 Kuu Kuld Liikmeaeg (Xbox One & 360)
  • 14 minutit 45 sekundit tagasi
    Dāvis ostis
    UK PSN 15 GBP Kinkekaart
  • 13 minutit 25 sekundit tagasi
    Dāvis ostis
    UK PSN 15 GBP Kinkekaart
  • 14 minutit 21 sekundit tagasi
    Romet ostis
    USA PSN 20 USD Kinkekaart
  • 33 minutit 22 sekundit tagasi
    Rain ostis
    UK PSN 20 GBP Kinkekaart
  • 1 tund 59 minutit tagasi
    Nalei ostis
    EU Steam 50 Euro Kinkekaart
  • 2 tundi 28 sekundit tagasi
    Andrei ostis
    Norra PSN Plus 3-Kuu Liikmeaeg
  • 2 tundi 27 minutit tagasi
    Vladimirs ostis
    Venemaa PSN Plus 1-Kuu Liikmeaeg
  • 2 tundi 25 minutit tagasi
    Vladimirs ostis
    Venemaa PSN Plus 1-Kuu Liikmeaeg
  • 1 tund 25 minutit tagasi
    Vladimirs ostis
    Venemaa PSN Plus 1-Kuu Liikmeaeg
PC
Muu

Kuidas osta

 

Mis on aktiveerimiskood?

Tegu on täpselt sama tootega, mille ostaksid poest karbina, aga plaadi asemel saadame sinu e-mailile unikaalse aktiveerimiskoodi. Selle koodi saad aktiveerida vastavas mängukeskkonnas ning selle eest lisatakse sinu mängukontole kas mäng, mängukrediit, mänguaeg või muu teenus, mille koodi ostsid. Kõikide toodete juures oleme ka välja toonud detailsed õpetused, kus ja kuidas koodi aktiveerida. Kõiki tooteid on võimalik lihtsasti ka kingituseks teha. Loe lähemalt siit: Kingi sõbrale mängurõõmu

Milline on ostuprotsess?

kuidas_osta.jpg

 

 

Mida ma saan kui ostu sooritan?

Kohe peale makse edukat sooritamist saadetakse sinu e-mailile unikaalne ja ametlik aktiveerimiskood.

koodi_naidis.jpg

Kuidas ma saan koodi kasutades endale mängu?

Mängude tootjad pakuvad ametlikku tasuta tarkvara mängude allalaadimiseks - lihtsalt sisesta kood ja alusta allalaadimist. Detailse õpetuse leiad ka aktiveerimiskoodi alt.

kuidas_koodi_kasutada4.jpg

Juhul kui olete tellinud mitu koodi, saate iga koodi kohta eraldi e-maili. Palun kontrollige alati ka oma rämpsposti!

Enda tellimuse staatust saate kontrollida ja koode uuesti oma e-mailile saata siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Iga toote juures on märgitud, millise regiooni kontoga antud kaart toimib - palun pöörake sellele tähelepanu! Kui Teie konto ei ole antud regioonis registreeritud, ei saa Te kaarti kasutada. 

Kontode regioone on üldjuhul võimalik muuta, seega küsimuste tekkimisel võta ühendust meie klienditoega ja saame täpsustada, mis sinu kontole sobiv toode on. Enne iga makse sooritamist kontrollige oma tellimus üle, et kindel olla õiges regioonis ning õigetes kogustes. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kaarte ümber ei vahetata!