Kuidas kasutada mängukoode | Punktid

MAAILMA ESIMENE NASDAQIS NOTEERITUD DIGITOODETE PLATVORM

  • 3 tundi 37 min tagasi
    Andrei Constantin ostis
    Steam Random Key Platinum (PC)
  • 3 tundi 57 min tagasi
    Evgeny ostis
    Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (PC)
  • 6 tundi 32 min tagasi
    Arles ostis
    USA PSN Plus 12-Kuu Liikmeaeg
  • 7 tundi 21 min tagasi
    Anna ostis
    Poola PSN 50 PLN Kinkekaart
  • 7 tundi 24 min tagasi
    Elina ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 7 tundi 34 min tagasi
    Mattias ostis
    GTA V Online Cash Card: Megalodon Shark 8,000,000$ PC
  • 7 tundi 31 min tagasi
    Auno ostis
    Resident Evil 7 Biohazard (PC)
PC
Muu

Kuidas osta

 

Mis on aktiveerimiskood?

Tegu on täpselt sama tootega, mille ostaksid poest karbina, aga plaadi asemel saadame sinu e-mailile unikaalse aktiveerimiskoodi. Selle koodi saad aktiveerida vastavas mängukeskkonnas ning selle eest lisatakse sinu mängukontole kas mäng, mängukrediit, mänguaeg või muu teenus, mille koodi ostsid. Kõikide toodete juures oleme ka välja toonud detailsed õpetused, kus ja kuidas koodi aktiveerida. Kõiki tooteid on võimalik lihtsasti ka kingituseks teha. Loe lähemalt siit: Kingi sõbrale mängurõõmu

Milline on ostuprotsess?

kuidas_osta.jpg

 

 

Mida ma saan kui ostu sooritan?

Kohe peale makse edukat sooritamist saadetakse sinu e-mailile unikaalne ja ametlik aktiveerimiskood.

koodi_naidis.jpg

Kuidas ma saan koodi kasutades endale mängu?

Mängude tootjad pakuvad ametlikku tasuta tarkvara mängude allalaadimiseks - lihtsalt sisesta kood ja alusta allalaadimist. Detailse õpetuse leiad ka aktiveerimiskoodi alt.

kuidas_koodi_kasutada4.jpg

Juhul kui olete tellinud mitu koodi, saate iga koodi kohta eraldi e-maili. Palun kontrollige alati ka oma rämpsposti!

Enda tellimuse staatust saate kontrollida ja koode uuesti oma e-mailile saata siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Iga toote juures on märgitud, millise regiooni kontoga antud kaart toimib - palun pöörake sellele tähelepanu! Kui Teie konto ei ole antud regioonis registreeritud, ei saa Te kaarti kasutada. 

Kontode regioone on üldjuhul võimalik muuta, seega küsimuste tekkimisel võta ühendust meie klienditoega ja saame täpsustada, mis sinu kontole sobiv toode on. Enne iga makse sooritamist kontrollige oma tellimus üle, et kindel olla õiges regioonis ning õigetes kogustes. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kaarte ümber ei vahetata!