Kuidas kasutada mängukoode | Punktid
  • 3 tundi 1 minut tagasi
    Sten-Erik ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 3 tundi 47 minutit tagasi
    Martin ostis
    EU Xbox 50 Euro Kinkekaart (Xbox One & 360)
  • 4 tundi 6 minutit tagasi
    Marko ostis
    USA PSN 20 USD Kinkekaart
  • 4 tundi 26 minutit tagasi
    Kadri ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 4 tundi 35 minutit tagasi
    Hedi ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 4 tundi 43 minutit tagasi
    Kristjan ostis
    League of Legends 20 EUR Rahakaart
  • 4 tundi 40 minutit tagasi
    Jaan ostis
    Soome PSN 50 EUR Kinkekaart
  • 4 tundi 48 minutit tagasi
    Reili ostis
    UK Xbox 5 Nael Kinkekaart (Xbox One & 360)
  • 4 tundi 48 minutit tagasi
    Rustam ostis
    Soome PSN Plus 3-Kuu Liikmeaeg
  • 5 tundi 14 minutit tagasi
    Rein J ostis
    EU Steam 10 Euro Kinkekaart
PC
Muu

Kuidas osta

 

Mis on aktiveerimiskood?

Tegu on täpselt sama tootega, mille ostaksid poest karbina, aga plaadi asemel saadame sinu e-mailile unikaalse aktiveerimiskoodi. Selle koodi saad aktiveerida vastavas mängukeskkonnas ning selle eest lisatakse sinu mängukontole kas mäng, mängukrediit, mänguaeg või muu teenus, mille koodi ostsid. Kõikide toodete juures oleme ka välja toonud detailsed õpetused, kus ja kuidas koodi aktiveerida. Kõiki tooteid on võimalik lihtsasti ka kingituseks teha. Loe lähemalt siit: Kingi sõbrale mängurõõmu

Milline on ostuprotsess?

kuidas_osta.jpg

 

Mida ma saan kui ostu sooritan?

Kohe peale makse edukat sooritamist saadetakse sinu e-mailile unikaalne ja ametlik aktiveerimiskood.

koodi_naidis.jpg

Kuidas ma saan koodi kasutades endale mängu?

Mängude tootjad pakuvad ametlikku tasuta tarkvara mängude allalaadimiseks - lihtsalt sisesta kood ja alusta allalaadimist. Detailse õpetuse leiad ka aktiveerimiskoodi alt.

kuidas_koodi_kasutada4.jpg

Juhul kui olete tellinud mitu koodi, saate iga koodi kohta eraldi e-maili. Palun kontrollige alati ka oma rämpsposti!

Enda tellimuse staatust saate kontrollida ja koode uuesti oma e-mailile saata siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Iga toote juures on märgitud, millise regiooni kontoga antud kaart toimib - palun pöörake sellele tähelepanu! Kui Teie konto ei ole antud regioonis registreeritud, ei saa Te kaarti kasutada. 

Kontode regioone on üldjuhul võimalik muuta, seega küsimuste tekkimisel võta ühendust meie klienditoega ja saame täpsustada, mis sinu kontole sobiv toode on. Enne iga makse sooritamist kontrollige oma tellimus üle, et kindel olla õiges regioonis ning õigetes kogustes. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kaarte ümber ei vahetata!