Kuidas kasutada mängukoode | Punktid
  • 5 min 45 sek tagasi
    ira ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 6 min 7 sek tagasi
    rauno ostis
    Soome PSN 50 EUR Kinkekaart
  • 8 min 40 sek tagasi
    Viivi ostis
    USA Steam 20 Dollar Kinkekaart
  • 47 min 36 sek tagasi
    Artjoms ostis
    Green Hell (PC)
  • 1 tund 13 min tagasi
    Tenno ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 1 tund 22 min tagasi
    Henry William ostis
    Soome PSN 75 EUR Kinkekaart
  • 1 tund 22 min tagasi
    Henry William ostis
    Soome PSN 5 EUR Kinkekaart
  • 1 tund 27 min tagasi
    Ksenija ostis
    UK PSN 25 GBP Kinkekaart
  • 1 tund 33 min tagasi
    markus ostis
    Farming Simulator 22 (PC/MAC)
PC
Muu

Kuidas osta

 

Mis on aktiveerimiskood?

Tegu on täpselt sama tootega, mille ostaksid poest karbina, aga plaadi asemel saadame sinu e-mailile unikaalse aktiveerimiskoodi. Selle koodi saad aktiveerida vastavas mängukeskkonnas ning selle eest lisatakse sinu mängukontole kas mäng, mängukrediit, mänguaeg või muu teenus, mille koodi ostsid. Kõikide toodete juures oleme ka välja toonud detailsed õpetused, kus ja kuidas koodi aktiveerida. Kõiki tooteid on võimalik lihtsasti ka kingituseks teha. Loe lähemalt siit: Kingi sõbrale mängurõõmu

Milline on ostuprotsess?

kuidas_osta.jpg

 

 

Mida ma saan kui ostu sooritan?

Kohe peale makse edukat sooritamist saadetakse sinu e-mailile unikaalne ja ametlik aktiveerimiskood.

koodi_naidis.jpg

Kuidas ma saan koodi kasutades endale mängu?

Mängude tootjad pakuvad ametlikku tasuta tarkvara mängude allalaadimiseks - lihtsalt sisesta kood ja alusta allalaadimist. Detailse õpetuse leiad ka aktiveerimiskoodi alt.

kuidas_koodi_kasutada4.jpg

Juhul kui olete tellinud mitu koodi, saate iga koodi kohta eraldi e-maili. Palun kontrollige alati ka oma rämpsposti!

Enda tellimuse staatust saate kontrollida ja koode uuesti oma e-mailile saata siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Iga toote juures on märgitud, millise regiooni kontoga antud kaart toimib - palun pöörake sellele tähelepanu! Kui Teie konto ei ole antud regioonis registreeritud, ei saa Te kaarti kasutada. 

Kontode regioone on üldjuhul võimalik muuta, seega küsimuste tekkimisel võta ühendust meie klienditoega ja saame täpsustada, mis sinu kontole sobiv toode on. Enne iga makse sooritamist kontrollige oma tellimus üle, et kindel olla õiges regioonis ning õigetes kogustes. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kaarte ümber ei vahetata!