Kuidas kasutada mängukoode | Punktid
  • 8 minutit 43 sekundit tagasi
    Miks ostis
    USA PSN 25 USD Kinkekaart
  • 9 minutit 33 sekundit tagasi
    Miks ostis
    USA PSN 25 USD Kinkekaart
  • 10 minutit 56 sekundit tagasi
    Martin ostis
    EA Play: 1 Kuu Liikmeaeg (Xbox One)
  • 16 minutit 16 sekundit tagasi
    Daniil ostis
    FIFA 21 - 2200 FUT Points (PC)
  • 33 minutit 40 sekundit tagasi
    Tatiana ostis
    Venemaa PSN 1500 RUB Kinkekaart
  • 44 minutit 59 sekundit tagasi
    Robin ostis
    Assassins Creed: Unity - Xbox One
  • 49 minutit 2 sekundit tagasi
    dmitri ostis
    USA PSN 20 USD Kinkekaart
  • 51 minutit 14 sekundit tagasi
    Nevil ostis
    Soome PSN Plus 3-Kuu Liikmeaeg
  • 1 tund 36 sekundit tagasi
    Arturs ostis
    Venemaa PSN 500 RUB Kinkekaart
  • 59 minutit 46 sekundit tagasi
    Arturs ostis
    Venemaa PSN 500 RUB Kinkekaart
PC
Muu

Kuidas osta

 

Mis on aktiveerimiskood?

Tegu on täpselt sama tootega, mille ostaksid poest karbina, aga plaadi asemel saadame sinu e-mailile unikaalse aktiveerimiskoodi. Selle koodi saad aktiveerida vastavas mängukeskkonnas ning selle eest lisatakse sinu mängukontole kas mäng, mängukrediit, mänguaeg või muu teenus, mille koodi ostsid. Kõikide toodete juures oleme ka välja toonud detailsed õpetused, kus ja kuidas koodi aktiveerida. Kõiki tooteid on võimalik lihtsasti ka kingituseks teha. Loe lähemalt siit: Kingi sõbrale mängurõõmu

Milline on ostuprotsess?

kuidas_osta.jpg

 

 

Mida ma saan kui ostu sooritan?

Kohe peale makse edukat sooritamist saadetakse sinu e-mailile unikaalne ja ametlik aktiveerimiskood.

koodi_naidis.jpg

Kuidas ma saan koodi kasutades endale mängu?

Mängude tootjad pakuvad ametlikku tasuta tarkvara mängude allalaadimiseks - lihtsalt sisesta kood ja alusta allalaadimist. Detailse õpetuse leiad ka aktiveerimiskoodi alt.

kuidas_koodi_kasutada4.jpg

Juhul kui olete tellinud mitu koodi, saate iga koodi kohta eraldi e-maili. Palun kontrollige alati ka oma rämpsposti!

Enda tellimuse staatust saate kontrollida ja koode uuesti oma e-mailile saata siit: https://punktid.ee/tellimusestaatus

Iga toote juures on märgitud, millise regiooni kontoga antud kaart toimib - palun pöörake sellele tähelepanu! Kui Teie konto ei ole antud regioonis registreeritud, ei saa Te kaarti kasutada. 

Kontode regioone on üldjuhul võimalik muuta, seega küsimuste tekkimisel võta ühendust meie klienditoega ja saame täpsustada, mis sinu kontole sobiv toode on. Enne iga makse sooritamist kontrollige oma tellimus üle, et kindel olla õiges regioonis ning õigetes kogustes. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kaarte ümber ei vahetata!