Võtke meiega ühendust
Kõige kiiremini vastab meie meeskond klientidele vestlusakna teel seal märgitud kellaaegadel(Chat). Vestluse ajalugu säilib nii meile mõlemale.
Võtke meiega ühendust vestlusakna teel, lisades järgmist infot:
-
Tellimuse number [ Tellimuse numbri leiate tellimuse kinnituse e-kirjast või oma pangast makse selgitusest]
-
Teie Punktide konto e-posti aadress.
Juhul kui Teil on vigane aktiveerimiskood, siis peate probleemi kohta avama kasutajatoe pileti. Saate seda teha aktiveerimiskoodi all asuvale punasele lipule vajutades. Seejärel suunatakse kogu info koodi müünud edasimüüjale.
Pileti tegemisel on kindlasti vaja lisada kõik vajalikud täisekraani suuruses kuvatõmmised.
Kaebuse esitamise kohta lisainfo saamiseks lugege täpsemalt siit: Kuidas esitada kaebust, kui aktiveerimiskood ei tööta