xboxregion | Punktid
  • 56 minutit 44 sekundit tagasi
    Sergei ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 1 tund 55 minutit tagasi
    Sergei ostis
    Xbox Live 1 Kuu Kuld Liikmeaeg (Xbox One & 360)
  • 1 tund 55 minutit tagasi
    Mark Anders ostis
    Euro Truck Simulator 2 (PC/MAC)
  • 1 tund 55 minutit tagasi
    Mark Anders ostis
    Euro Truck Simulator 2: Beyond The Baltic Sea DLC (PC)
  • 1 tund 55 minutit tagasi
    Mark Anders ostis
    Euro Truck Simulator 2: Scandinavia add-on (PC/MAC)
  • 2 tundi 20 minutit tagasi
    Viktoria ostis
    Venemaa PSN 1000 RUB Kinkekaart
  • 2 tundi 58 minutit tagasi
    Silja ostis
    USA PSN 20 USD Kinkekaart
  • 2 tundi 5 minutit tagasi
    Aksel ostis
    Battlefield V (PC)
  • 3 tundi 42 minutit tagasi
    Taavi ostis
    UK PSN Plus 3-Kuu Liikmeaeg
  • 3 tundi 42 minutit tagasi
    Martin ostis
    Norra PSN 200 NOK Kinkekaart
PC
Muu

xboxregion

Xboxi koodi aktiveerimine ei õnnestu

Levinumad põhjused, miks koodi aktiveerimine ei õnnestu:

1) Xboxi konto regioon ei vasta tingimustele
2) Koodi sisestatakse valesti
3) Xboxi kontol on mõni vasturääkiv info, poolik makse vms
 

1) Xboxi konto regioon ei vasta tingimustele

NB! Eesti, Läti, Leedu regiooniga ei saa osta ega kasutada Live Gold aega, Xboxi krediiti vms, kuna Baltimaade regioonid ei ole Microsofti poolt aktsepteeritud.

Nimekirja Microsofti poolt aktsepteeritud regioonidest leiate siit: http://www.xbox.com/en-GB/live/countries
Xbox Live Gold koodide aktiveerimiseks peab Teie konto olema registreeritud mõnda aktsepteeritud regiooni, näiteks UK (Inglismaa), FIN (Soome), RUS (Venemaa) vms.

Enda Xboxi regiooni leiate järgnevalt:
• Logige oma kontole sisse aadressil account.microsoft.com
• Valige Your Info
• Valige Edit Personal Info
• Ettetulevast vormist leiate Country/Region ala, mis ongi Teie Xboxi regioon

Vajadusel saate regiooni muuta järgmiselt:
• Mine veebilehele https://live.xbox.com/AccountMigration
• Logi sisse kasutajaga, mida soovid migreerida teise regiooni
• Veebilehe all vajuta nuppu "Next"
• Lehel "Moving your Xbox Live account" vali regioon, kuhu soovid oma kontot liigutada ja vajuta "Accept"

Lisainfo regiooni muutmise kohta:
http://support.xbox.com/en-US/billing-and-subscriptions/account-management/change-region

NB! Tähele tasub panna, et regiooni saate muuta ühe korra kolme kuu jooksul. See tähendab, et juhul kui muudate regiooni valele regioonile, peate 3 kuud ootama, enne kui saate uuesti regiooni muuta.
Kui muutsite oma regiooni valesti ja oodata ei soovi, siis looge omale täiesti uus konto ja registreerige see kohe sobilikku regiooni.

Xboxi kinkekaarte saate aktiveerida ainult kinkekaardile vastavas regioonis – RUB kaarte Venemaa regioonis, GBP kaarte Inglismaa regioonis, EUR kaarte Microsofti poolt aktsepteeritud regioonides, kus on ametlikuks valuutaks euro jne.
 

2) Koodi sisestatakse valesti

Kontrollige alati üle, kas sisestate koodi õigesti. Xboxi koodid on 25-kohalised ning sisaldavad nii numbreid kui tähti. Sageli lähevad segamini näiteks 6 ja G, 0 ja O, B ja 8, 1 ja I, 5 ja S jne.
 

3) Xboxi kontol on mõni vasturääkiv info, poolik makse vms.

Koodi aktiveerimist võib takistada ka mõni kontol olev pooleli jäänud makse. Samuti võib teinekord probleeme tekitada ka vasturääkiv info (näiteks on Teie Xboxi konto USA regioonis, kuid aadress on Tallinnas). Selle välja selgitamiseks võtke ühendust Xboxi klienditoega, kellel on võimalik Teie kontole veakontroll sooritada, et näha, mis täpsemalt valesti võib olla.

Xboxi klienditoe Live Chati leiate siit: support.xbox.com/contact-us
Live Chati kasutamiseks valige: Xbox Live – Other – Chat With Xbox Support