xboxregion | Punktid
  • 6 tundi 42 minutit tagasi
    Toms ostis
    UK PSN 10 GBP Kinkekaart
  • 6 tundi 41 minutit tagasi
    Toms ostis
    UK PSN 10 GBP Kinkekaart
  • 5 tundi 41 minutit tagasi
    Toms ostis
    UK PSN 10 GBP Kinkekaart
  • 6 tundi 52 minutit tagasi
    Tiit ostis
    Soome PSN 50 EUR Kinkekaart
  • 7 tundi 7 minutit tagasi
    Janne ostis
    UK PSN 5 GBP Kinkekaart
  • 7 tundi 40 minutit tagasi
    Hardi ostis
    Soome PSN 50 EUR Kinkekaart
  • 7 tundi 40 minutit tagasi
    Hardi ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 7 tundi 43 minutit tagasi
    Märt ostis
    Soome PSN 20 EUR Kinkekaart
  • 8 tundi 6 minutit tagasi
    Kevin ostis
    EU Steam 10 Euro Kinkekaart
  • 8 tundi 20 minutit tagasi
    Jakob ostis
    Forza Horizon 3 (Xbox One & Win10)
PC
Muu

xboxregion

Xboxi koodi aktiveerimine ei õnnestu

Levinumad põhjused, miks koodi aktiveerimine ei õnnestu:

1) Xboxi konto regioon ei vasta tingimustele
2) Koodi sisestatakse valesti
3) Xboxi kontol on mõni vasturääkiv info, poolik makse vms
 

1) Xboxi konto regioon ei vasta tingimustele

NB! Eesti, Läti, Leedu regiooniga ei saa osta ega kasutada Live Gold aega, Xboxi krediiti vms, kuna Baltimaade regioonid ei ole Microsofti poolt aktsepteeritud.

Nimekirja Microsofti poolt aktsepteeritud regioonidest leiate siit: http://www.xbox.com/en-GB/live/countries
Xbox Live Gold koodide aktiveerimiseks peab Teie konto olema registreeritud mõnda aktsepteeritud regiooni, näiteks UK (Inglismaa), FIN (Soome), RUS (Venemaa) vms.

Enda Xboxi regiooni leiate järgnevalt:
• Logige oma kontole sisse aadressil account.microsoft.com
• Valige Your Info
• Valige Edit Personal Info
• Ettetulevast vormist leiate Country/Region ala, mis ongi Teie Xboxi regioon

Vajadusel saate regiooni muuta järgmiselt:
• Mine veebilehele https://live.xbox.com/AccountMigration
• Logi sisse kasutajaga, mida soovid migreerida teise regiooni
• Veebilehe all vajuta nuppu "Next"
• Lehel "Moving your Xbox Live account" vali regioon, kuhu soovid oma kontot liigutada ja vajuta "Accept"

Lisainfo regiooni muutmise kohta:
http://support.xbox.com/en-US/billing-and-subscriptions/account-management/change-region

NB! Tähele tasub panna, et regiooni saate muuta ühe korra kolme kuu jooksul. See tähendab, et juhul kui muudate regiooni valele regioonile, peate 3 kuud ootama, enne kui saate uuesti regiooni muuta.
Kui muutsite oma regiooni valesti ja oodata ei soovi, siis looge omale täiesti uus konto ja registreerige see kohe sobilikku regiooni.

Xboxi kinkekaarte saate aktiveerida ainult kinkekaardile vastavas regioonis – RUB kaarte Venemaa regioonis, GBP kaarte Inglismaa regioonis, EUR kaarte Microsofti poolt aktsepteeritud regioonides, kus on ametlikuks valuutaks euro jne.
 

2) Koodi sisestatakse valesti

Kontrollige alati üle, kas sisestate koodi õigesti. Xboxi koodid on 25-kohalised ning sisaldavad nii numbreid kui tähti. Sageli lähevad segamini näiteks 6 ja G, 0 ja O, B ja 8, 1 ja I, 5 ja S jne.
 

3) Xboxi kontol on mõni vasturääkiv info, poolik makse vms.

Koodi aktiveerimist võib takistada ka mõni kontol olev pooleli jäänud makse. Samuti võib teinekord probleeme tekitada ka vasturääkiv info (näiteks on Teie Xboxi konto USA regioonis, kuid aadress on Tallinnas). Selle välja selgitamiseks võtke ühendust Xboxi klienditoega, kellel on võimalik Teie kontole veakontroll sooritada, et näha, mis täpsemalt valesti võib olla.

Xboxi klienditoe Live Chati leiate siit: support.xbox.com/contact-us
Live Chati kasutamiseks valige: Xbox Live – Other – Chat With Xbox Support