Õpetus: Kuidas parandada Xboxi konto regiooniprobleeme?

Autor | 2018-12-19T12:44:49+00:00 2018/12/19|Konsoolid, Kuidas teha, Xbox|

Microsofti lõputud muudatused oma süsteemides võivad tekitada probleeme ka juba vanadele kasutajatele. Viimasel ajal on näiteks sagenenud probleem, et ka varasemalt Xbox Live Gold liikmelisust aktiveerinud kasutajad ei saa enam koode aktiveerida, sest kontol on kaks regiooni – Xboxi konto regioon ja Microsofti konto regioon. Selles blogipostis toome samm-sammu haaval välja, kuidas seda viga lahendada.  Kui aktiveerid Xbox Live Gold koode esimest korda, siis tasub enne lugeda postitust Kuidas kasutada Xbox Live Gold teenust Eestis? Sealt leiad ka õpetuse, kuidas Xboxi konto regiooni kontrollida ja vajadusel muuta.

Milles probleem täpsemalt seisneb?

Ütleme näiteks, et sinu Xboxi konto regioon on registreeritud UK-sse. Kui aga lähed lehel https://redeem.microsoft.com koodi aktiveerima, on sinu e-maili aadressi taga sulgudes Eesti ja tuleb teade, et koodi peaks aktiveerima Xboxi konsoolil. Konsoolil aktiveerides see aga ei õnnestu, sest kontol on tekkinud konflikt kahe regiooni vahel.

Kuidas probleemi lahendada?

Siin pole muud kui pead üle kontrollima kõik kohad, kus võib kontol veel Eesti kirjas olla:

  1. Muutke lehel https://live.xbox.com/Shell/ChangeLocale enda vaikimisi regiooniks sama riik, kus konto registreeritud on. Meie näite puhul siis peaks seal valima United Kingdom, kuna meie Xboxi konto regiooniks on valitud UK.
  2. Veenduge lehel https://account.microsoft.com/profile/, et ka Teie Microsofti konto oleks samas regioonis, kus Xboxi konto. Meie näite puhul siis peaks seal Ühendkuningriik olema.
    NB! Postikood peab olema reaalne vastava riigi postikood (Eesti postikoodi ei saa UK regiooni alla salvestada). Millised postikoodid riikides kasutusel on, leiab lihtsasti läbi Google. Postikood on regionaalne, mitte isiklik, seega ei pea muretsema, et kasutate kellegi võõra postiindeksi.

  3. Uuendage siit oma billing address’i: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Profile?ref=xboxsettings. Teil võib seal olla EE – isiklik konto, GB – isiklik konto jne valik – valige sealt lihtsalt vastava regiooni konto ja seejärel uuendage aadressi. Ka siin on oluline, et oleks kirjas reaalne vastava riigi postikood, ülejäänud aadress võib olla ka Eesti aadress. Leht võib nõuda ka telefoninumbri sisestamist – sinna pane lihtsalt ette Eesti suunakood 372 ja seejärel enda number.
    Peale kõikide seadete üle kontrollimist ja muutmist, võid kontolt välja logida, mõned minutid oodata ja siis kontole uuesti sisse logida. Soovitaks sisse logida läbi inkognito akna (Ctrl+Shift+N), et vältida salvestunud küpsiseid. E-maili aadressi taha peaks nüüd ilmuma konto regioon ja peale seda saad koodi aktiveerida. Kui proovid koodi aktiveerida konsoolis, siis soovitaks samuti kontolt välja-sisse logida, et konto uuenduks.