TELLIMUSED
Konto loomine ei ole vajalik, saad alati ostu soorita ka ilma registreerimata. Küll aga soovitame siiski konto luua, kuna siis saate alati näha kõiki enda tellimusi ja järgnevate ostude sooritamiseks piisab vaid ostukorvis e-maili aadressi sisestamisest.
Kõik meie tooted on digitaalsed ja saadetakse peale ostu sooritamist Teie e-mailile. Teile saadetakse unikaalne digitaalne kood, mille saate lunasta vastavas programmis või veebilehel ja seejärel oma mängu alla laadida. Täpsemad juhised leiate tootekirjelduse alt.
Laos olevad tooted saadetakse Teie e-mailile kohe peale makse sooritamist. Vahel võib e-maili saabumine tehnilistel põhjustel aega võtta kuni 30 minutit. Juhul kui toode ei ole laos, võib tellimuse täitmiseks minna kauem, sellisel juhul palun võtke ühendust klienditoega.
Juhul kui sa oled meie lehelt juba tellimusi sooritanud ning seejärel otsustad konto luua sama e-maili aadressiga, millega eelnevalt oste tegid, näed sisse logides oma ostuajaloos kõiki varasemalt sooritatud tellimusi.
Me ei müü ühtegi füüsilist toodet, vaid kiiruse ja mugavuse tagamiseks saadame tooteid välja vaid digitaalselt.
Loomulikult! Kõiki koode on võimalik panna ka prinditavale voucherile.Saate voucheri luua kui vajutate koodi kõrvale asuvale kingipaki ikoonile.
TÄHELEPANU! Süsteemiuuenduse tõttu ei ole see funktsioon hetkel saadaval.
MAKSMINE
Meil on olemas kõik Eesti suuremate pankade makselingid. Lisaks pakume ka võimalust maksta Pocopay mobiilimaksega, läbi PayPali, Bitcoinides või pangaülekandega. Kõiki maksemeetodeid näed siit: https://punktid.ee/makseviisid
Kõik pangalingi kaudu tehtud maksed kinnitatakse panga poolt automaatselt, kuid juhul kui makse teostatakse pangaülekandena, läheb makse laekumisega kauem aega ja tellimuse kinnitamine ei toimu automaatselt. Protsessi kiirendamiseks võid saata enda pangast võetud maksekorralduse (.PDF formaadis) läbi meie kontaktvormi: https://punktid.ee/et/votke-meiega-uhendust
Kontrolli esmajoones kindlasti üle enda e-maili rämpspost – võib juhtuda, et kood sorteeriti sinu teenuspakkuja poolt sinna. Kindlasti vajuta makset tehes pangas ka „Tagasi kaupmehe juurde“ nuppu, vastasel korral ei saada pank meile makse kohta kinnitust ja tellimus jääb poolikuks. Kui ikkagi tellimust ei leia, siis võtke meiega ühendust siit: https://punktid.ee/kontakt
NB! Soovitame tellimuse tegemisel vältida @hot.ee ning @mail.ee e-maili aadresside kasutamist, sest kahjuks esineb nende teenuspakkujatega sageli probleeme, et e-mailid ei lähe läbi.
TOOTED
Meie lehel tähistab mahatõmmatud hind mängutootja poolt algselt paika pandud soovituslikku jaehinda - see on toote tavahind, mille eest saaksid selle osta tavapoest.
Ei, kõik koodid on unikaalsed ja ühekordselt kasutatavad. Mängud seotakse sinu kontoga ja saad mängu alati uuesti alla laadida ja installida, ilma koodi uuesti sisestamata.
Peale koodi aktiveerimist seotakse mäng sinu mängukontoga ja koodi enam teist korda aktiveerida ei saa. Seega pole koodi tagastamine peale aktiveerimist võimalik.
Koodidel ei ole kehtivusaega ja saate need aktiveerida, mil iganes endale sobivaim on.
PLAYSTATION / XBOX
Nii PlayStation kui Xbox pakuvad kaarte regioonipõhiselt ja hetkel ei toeta kumbki Eesti regiooni. Eesti kasutajana pead oma konto lihtsalt registreerima mõnda toetatud regiooni. Xboxi toetatud regioonid leiad siit: https://www.xbox.com/en-GB/live/countries ja PlayStationi levinumad regioonid leiad meie lehelt https://punktid.ee/psn
Enda PlayStationi konto regiooni saad kontrollida lehelt https://account.sonyentertainmentnetwork.com/, logides sisse enda PS kontoga, valides seejärel Account Details ja kerides lehe lõppu lahtrini Country/Region, mis ongi sinu PlayStationi konto regioon.
Xboxi konto regiooni kontrollimine on aga natuke keerukam ja õpetuse selleks leiad siit: https://punktid.ee/blog/xbox-live-gold-teenus-eestis/
Kui tellisid koodi valele regioonile, saad Xboxi kontol oma regiooni muuta. Õpetuse leiad siit: https://punktid.ee/blog/xbox-live-gold-teenus-eestis/
PlayStation ei võimalda praegusel hetkel regiooni vahetada, on vaid võimalik luua endale täiesti uus konto õiges regioonis.
BOONUSPROGRAMM
Boonuse kogumiseks ja kasutamiseks on vajalik Punktid.ee kasutajakonto loomine. Boonus koguneb kontole ka siis kui sa ostu tehes oma kasutajakontole sisse ei logi. Boonuse kogunemiseks on lihtsalt oluline kasutada oste sooritades alati täpselt sama e-maili aadressi.
[UUENDUS] Pange tähele, et boonusprogramm ei ole praegu saadaval. Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Boonuse kasutamiseks pead ostu sooritades olema enda kontole sisse logitud. Seejärel saad ostukorvis linnukesega märkida, et soovid tasumiseks kasutada boonust.
[UUENDUS] Pange tähele, et boonusprogramm ei ole praegu saadaval. Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditeenindusega.
Ostult ei teeni boonust juhul kui:
1) Oled tellimuse eest osaliselt või täielikult tasunud Punktid.ee e-poe krediidiga
2) Oled tellimuse tegemisel kasutanud sooduskoodi
3) Ostad toote, mille eest krediiti ei kogune. Boonussüsteemi erandid leiad siit: https://punktid.ee/boonuskrediidi-erandid
E-POOD
Meie e-poes on kõik tarnijad kontrollitud ja mängude koodid tulevad legaalsetest kanalitest. Tänu sellele on mängude aktiveerimiskoodid alati töökorras ning mängud töötavad ka tulevikus. Meie kvaliteedist räägivad üle 10 000 positiivse hinnangu rahvusvahelisel hindamisplatvormil www.trustpilot.com.
Meie mängudel ei ole füüsilist pakendit, mille tootmine, transport ja ladustamine on kallis. Kuna tooted on digitaalsed, siis ei lisandu vahendajate kulusid, mis teeb selle tavaostja jaoks karbimängudest kohe 20-30% odavamaks. Eriti soodsalt võib saada vanemaid mänge, sest meie ostame need tootjalt alles siis kui hinnad on juba langenud.