Uuendused meie klienditoes

Autor | 2017-10-20T12:54:36+00:00 2017/10/20|Punktid|

Meie tiim tegeleb igapäevaselt Punktid.ee lehe arendamise ja edasi viimisega, kuid enamik lehe tehnilisi lahendusi toimub kaadri taga ja jääb kliendile esmapilgul märkamatuks. Ometigi käib kogu meie töö selle nimel, et me leht oleks kliendile võimalikult kiire, mugav ja arusaadav.

Alustamegi siinkohal uue rubriigiga “Meist”, kuhu hakkame postitama uuendusi, teavitusi ja muid olulisemaid muudatusi, mida oleme juba teinud või mis meil alles plaanis on. Ootame alati ka tagasisidet oma klientidelt, seega kui leiad, et meie e-poes oleks tarvis midagi paremaks teha, oled märganud vigu või Sul on hoopis täiesti uusi ettepanekuid, siis jäta meile blogisse kommentaar.

Klienditoe piletisüsteem

Viimane kuu on meil suures osas kulunud Klienditoe piletisüsteemi väljatöötamise peale. Me teeme kõik endast oleneva, et aktiveerimiskoodidega seotud probleeme oleks võimalikult minimaalselt. Kahjuks juhtub siiski vahel ka seda, et kood on vigane või pole lihtsalt kliendi jaoks arusaadav, kuidas koodide aktiveerimine käib.

Statistika näitab, et 99.4% meie saadetud koodidest on korrektselt töötavad, mis teeb veaprotsendiks vaid 0.6%. Kui aga kliendil siiski tekib mure oma tellimusega, siis on tähtis see probleem võimalikult kiirelt ja efektiivselt lahendada. Seda silmas pidades oleme loonud Klienditoe piletisüsteemi, mille abil loodame need vähesedki tekkinud probleemid veelgi kiiremini lahendada.

Kuidas kasutada?

Kui oled sooritanud meie poest tellimuse, saadetakse Sinu e-mailile koodilink. Nüüdsest on iga aktiveerimiskoodi juures võimalik avada Kasutajatoe pilet, vajutades nupule „Teavita aktiveerimiskoodi probleemist“. Seejärel suunatakse Sind Klienditoe pileti vormi, kus saad üles laadida vajalikud ekraanipildid ja lisada juurde ka täpsustavat infot. Enamlevinud tootekategooriate juurde oleme toonud ka näidised nõutud ekraanipiltidest. Kogu edasine suhtlus klienditoe ja kliendi vahel käib piletisüsteemi kaudu.


Miks on see parem e-maili teel suhtlemisest?

Koodiprobleemide korral on tarvis kindlatele nõuetele vastavat infot ja pilte. E-maili teel suheldes kippus sageli tekkima probleem, et meile saadeti vaid üks mitmest palutud pildist või jäi täpsustamata tähtis info nagu tellimuse number. Kuna meile on aga täpselt teada, mis infot me vajame, siis saime nüüd kõik vajalikud küsimused koondada ühele lehele. See tähendab, et me saame kogu info kätte juba esimese kontakteerumisega ning hoiame sellega kokku kliendi aega.

Jäta meile kommentaar, mida uuendusest arvad?